ویتون وب|اسکریپت|قالب وبلاگ|قالب وردپرس


*بازی و فیلم و برنامه*
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان *بازی و فیلم و برنامه* و آدرس news-game.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





لینک های مفید
 

 به ادامه مطالب بروید


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ جمعه 22 دی 1391برچسب:سم حرفه ای!, ] [ 17:12 ] [ مهدی ]

تیم ویلیتس، کارگردان استودیوی id Software

بهترین بازی برای من همیشه DOOM بوده است! من نسخه Shareware این بازی را در سال 1994 دانلود کردم. در مرحله اول بازی در قسمت E1 و M1 بودم. تازه داشتم با محیط بازی آشنا می شدم و با تفنگم تیراندازی می کردم که به اتاقی رسیدم و در آن را باز کردم. آن در من را وارد دنیای جدیدی کرد و در آن زمان متوجه شدم که چه کاری باید انجام دهم. من باید بازی بسازم. در حقیقت من از همان جا برای بازی DOOM مدهای مختلف ساختم. بعد از آن هم آنقدر خوش شانس بودم که در id کار کردم. الان 18 سال است که در اینجا کار می کنم و هر روز برای کاری که انجام می دهم، هیجان زده هستم. خوشحال هستم که روی بازی هایی کار کرده ام که تأثیر زیادی روی این صنعت داشته اند.



توره بلیستاد، کارگردان استودیوی IO Interactive

من همیشه بازی می کردم و 8 سالم بود که یک Commodore 64 داشتم. من به وسیله آن موسیقی می ساختم و پس از آنکه Amiga آمد، دیدم که خیلی ها چیزهای مختلفی به وسیله آن خلق می کنند. من ساخت موسیقی و برنامه نویسی را دوست داشتم و این ها را در کنار هم قرار دادم و اکنون کار می کنم. در این روزها ما در IO بازی هایی مانند Kane & Lynch و Freedom Fighters را ساختیم که خیلی سینمایی بودند. من همیشه این قسمت را خیلی دوست دارم که در آن چیزی خلق می کنی که مردم را هیجان زده می کند.



وارن اسپکتور، رئیس استودیوی Junction Point

من از میانگین سنی بازیکنان کنونی بزرگتر هستم، پس با بازی های کامپیوتری بزرگ نشده ام. من با شطرنج، Monopoly و Checkers بزرگ شدم. هیچ بازی ای مانند یک بازی صفحه ای نمی تواند کودکان را هیجان زده کند. زمانی که با بازی Dungeons & Dragons آشنا شدم، دیگر شطرنج بازی نکردم. در سال 1978 بود که من D&D را بسیار بازی کردم. بعداً با افرادی آشنا شدم که برای DC کمیک می نوشتند و این بازی را با آن ها انجام می دادم. من تجربه ای دارم که شاید خیلی ها اکنون آن را نداشته باشند. من به تازگی شانس این را پیدا کردم که بازی بسازم و بازی های نقش آفرینی و RTS را بسیار دوست دارم. من بازی کردن را با Atari 2600 و NES شروع کردم. بعداً هم Apple II داشتم و اینجا بود که به بازی های کامپیوتری علاقه مند شدم، اما هیچکدام از آن بازی ها حس بازی D&D را به من منتقل نمی کردند. من 23 سال در این صنعت بودم، اما مانند آن حس را دیگر ندیدم. اینجا بود که به خودم گفتم باید دست به ساخت یک بازی خلاقانه بزنم. با خودم گفتم که در این مدت چه بازی هایی ساخته نشده اند؟ چه بازی هایی به این سبک که من دوست دارم ساخته نشده اند؟ به همین دلیل بود که دست به ساخت بازی زدم.



هاروی اسمیت، کارگردان استودیوی Arkane

بازی ها به شما این اجازه را می دهند تا در هر زمانی که خواستید، به فضا بروید. بازی ها می توانند دریچه های بزرگی را روبروی شما باز کنند که قدرت زیادی را به شما می دهند. شما را به دنیاهای مختلفی می برند و تجربه های گوناگونی را برای شما به همراه می آورند. در دنیای بازی ها همیشه با یک چیز درگیر هستید و این چیزی است که باعث می شود تا بازی کنید. من بازی Far Cry 2 را خیلی دوست داشتم، چون دقیقاً چیزی بود که دوست داشتم همیشه بازی کنم. همین شد که من سعی کنم تا چیزی خلق کنم که مردم در آن آزادی عمل داشته باشند.



راب جونز، کارگردان گیم پلی NBA 2K

من از 14 سالگی با Commodore 64 شروع کردم. در آن زمان ما در دانشگاه یک لیگ بسکتبال راه انداخته بودیم که من را خیلی تحت تأثیر قرار می داد و در آن همیشه با افراد مختلفی بازی می کردیم. بعد به سراغ بازی های Madden رفتیم. اینجا بود که من کارم را در صنعت بازی شروع کردم و به EA ملحق شدم و روی سری بازی های Madden برای 5 سال کار کردم. موضوع جالب اینجا بود که من همیشه بسکتبال را بیشتر دوست داشتم!


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 22 دی 1391برچسب:چرا بازی می کنیم؟ (قسمت دوم), ] [ 17:11 ] [ مهدی ]

چرا بازی می کنیم؟ برای اینکه وقت خود را بگذرانیم؟ برای اینکه تجربه ورود به دنیایی تازه را کسب کنیم؟ برای اینکه می خواهیم هیجان های نامتعادل را بدست بیاوریم؟ شاید هر بازیکنی، دلیلی برای این سوال داشته باشد، اما مجله XBOX World با طرح چنین سوالی به سراغ بازیسازان مطرح دنیا رفته و از آن ها درباره این موضوع سوال کرده است.

بقیه در ادامه مطالب

 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ جمعه 22 دی 1391برچسب:چرا بازی می کنیم؟ (قسمت اول), ] [ 17:8 ] [ مهدی ]

NVIDIA در کنفرانس سالانه اش در مراسم CES، کنسول بازی Project Shield را معرفی کرد که در دسته کنسول های دستی قرار می گیرد و از پردازنده های قدرتمند Tegra 4 بهره می برند که در همین مراسم معرفی شدند. این پردازنده ها 6 برابر قوی تر از پردازنده های Tegra 3 هستند و دارای 5 هسته هستند. البته این پردازنده 4 هسته اصلی دارد و یک هسته دیگر آن کار 4 هسته قبلی را با سرعت کمتری انجام می دهد. این کنسول جدید به شکل یک کنترلر Xbox 360 ساخته شده و یک نمایشگر 5 اینچی روی آن قرار دارد. این کنسول از سیستم عامل Android استفاده می کند. خروجی HDMI از قابلیت های جالب توجه این کنسول دستی به حساب می آید که به وسیله آن می توان تصاویر HD را با وضوح تصویر بالا روی تلویزیون مشاهده کرد. صفحه نمایش 5 اینچی این کنسول دارای وضوح تصویر 720p است و تراکم پیکسلی 294 دارد. همچنین این دستگاه می تواند تا 10 ساعت شارژ داشته باشد.

 

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 19 دی 1391برچسب:Project Shield کنسول بازی جدید NVIDIA, ] [ 21:31 ] [ مهدی ]

 

 

 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 19 دی 1391برچسب:بنر چند بازی, ] [ 21:22 ] [ مهدی ]

اگر نگاهی به تقویم سال بیندازیم، متوجه می شویم كه سال 2012 دیگر پایان رسیده، زیرا تمامی عناوین بزرگی كه منتظران خود را داشتند، عرضه شدند و مورد نقد و بررسی سایت ها و مخاطبانشان قرار گرفتند. امسال هم گذشت و ما ماندیم با قضاوت های خودمان تا اینكه برترین ها و بدترین ها را از میان عناوین منتشر شده برگزینیم. البته اكثراً به دنبال بهترین ها هستند و این امر كاملاً طبیعی است، اما نباید فراموش كرد كه اگر بد نباشد، خوب هم معنا ندارد و اینكه ارزش بازی های بزرگ زمانی نمود پیدا می كند كه تفاوت هایشان با یك عنوان ضعیف آشكار شوند. امسال بازی هایی عرضه شدند كه تا قبل از آمدنشان انتظار بالایی از آن ها داشتیم، اما نتیجه چه شد؟ یا عناوینی ضعیف بودند و یا متوسط كه همان متوسط بودن برای برخی از آن ها به منزله شكست است. در این مطلب به بررسی همان بازی هایی كه بسیار ناامید كننده ظاهر شدند، می پردازیم.


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ سه شنبه 19 دی 1391برچسب:ناامید كننده ترین بازی های 2012, ] [ 21:21 ] [ مهدی ]

سازنده سری بازی های Resident Evil ،Dino Crisis ،Killer7 ،Vanquish و... کسی نیست جز آقای شینجی میکامی (Shinji Mikami). او یکی از بازیسازان نام آشنای ژاپنی است و ساخته هایش همیشه جذابیت های خاص خودش را داشته اند. میکامی ابتدا در Capcom فعالیت می کرد، سپس به PlatinumGames رفت و اکنون نیز در استودیوی جدیدی به نام Tango Gameworks کار می کند و کمپانی ZeniMax که استودیوهایی مانند Bethesda Games Studios و id Software را در اختیار دارد، آن را خریداری کرد. میکامی اکنون روی پروژه ای کار می کند که هنوز کسی از آن خبر ندارد. سایت CVG در این مورد مصاحبه ای را با او ترتیب داده است.


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ سه شنبه 19 دی 1391برچسب:مصاحبه با شینجی میکامی, ] [ 21:19 ] [ مهدی ]

"بازی های کامپیوتری همانند فیلم های سینمایی مورد احترام نیستند." این موضوع را آقای اریک هیرشبرگ (Eric Hirshberg) یکی از اعضای هیأت مدیره کمپانی Activision می گوید، اما درباره این صحبت او می توان توضیحات زیادی داد. سال پیش، آقای هیرشبرگ گفت که سری بازی های Call of Duty نقش مهمی را در نمایش صحنه های هیجان انگیزی که با درگیری های زیاد همراه هستند، ایفا می کند و حتی برخی از صحنه های این سری از بازی ها، سینما را نیز رد کرده و دارای المان های بسیار جدیدی هستند. بر اساس گفته های او، این سری دارای صحنه های جذابی هستند که فیلم هایی مانند The Hurt Locker می توانستند از آن ها استفاده کنند.

آن ها سعی نکردند تا داستان فیلم را جذاب کنند، بلکه فقط داستانی که باید گفته می شد را بیان کردند. آن ها در آن فیلم می توانستند به وقایع، حالت تازه ای ببخشند و آن ها را جذاب تر کنند، اما باز هم مشاهده می شود که به بازی های کامپیوتری همانند فیلم های سینمایی احترام گذاشته نمی شود. اما این در حالیست که بازی های کامپیوتری بیشتر از فیلم ها مورد قبول قرار می گیرند. جدای اینکه در بازی ها سعی می شود تا خشونت به شکل های مختلفی به تصویر دربیاید، چیزهای مهم دیگری نیز وجود دارند. هیرشبرگ می گوید که بازی های کامپیوتری از نظر فروش نیز بیشتر از فیلم های هالیوودی فروش دارند.

 

بقیه در ادامه مطالب


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ سه شنبه 19 دی 1391برچسب:, ] [ 21:16 ] [ مهدی ]

 

 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 22 دی 1386برچسب:تصاویر زیبای gta v, ] [ 20:1 ] [ مهدی ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد
.: Weblog Themes By skin 98 :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو مطالب
لینک های مفید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 19
بازدید کل : 19196
تعداد مطالب : 49
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

20rank.ir